Saturday, December 11, 2010

Hi, my name is Alice, and I'm a Handmade Artist



Inca mi se pare ireal, dar totusi incetul cu incetul se contureaza viziunea sau chiar pot spune visul meu de a crea accesorii. Acum ceva vreme v-am povestit despre noua mea iubire pentru fabric flowers. Aceasta pasiune, care este in mine de ceva vreme, in sfarsit a prins aripi. Am inceput cu niste floricele (acelea pe care le-am postat aici) dintr-un material taiat dintr-o bluza veche, am incercat, mi-a placut si nu mai pot fara. Intre timp am cumparat materiale, multe si colorate (ca sa nu mai imi tai hainele, nu de alta:)) si in asa fel am descoperit fetrul/pasla la care am si ramas si voi ramane. Fetrul/pasla (in engl. Felt) este un material usor, pufos exact ce-mi trebuia pentru floricelele din capul meu. Asa ca m-am pus pe treaba si cu cat faceam mai multe cu atat mai mult imi placeau. Si uite asa incetul cu incetul, floricica cu floricica, am ajuns aici, in acest punc minunat din viata mea in care va pot spune cu mandrie ca voi participa la primul meu targ de Handmade:) Nici nu pot exprima in cuvinte cat sunt de fericita, entusiasmata si nerabdatoare! Va astept pe toti cu mult drag si pana atunci va arat in cateva fotografii ce am mai muncit eu in ultima vreme.
Aceasta e prima mea floricica de fetru din care am facut o brosa:


Au urmat surorile ei
Din care am facut o bentita de par

si un colier din material textil
Apoi alte floricele pentru brose si bentite:



Feather earrings si colier (facut de Pataki)Alte floricele pentru brose

Si niste brose haioase:)Cam astea sunt cele pe care am apucat sa le pozez, au mai fost cateva care nu au avut acest privilegiu. In curand voi reveni cu un sneak peek cu accesoriile cu care voi participa la targ:) Happy crafting everyone!

5 comments:

  1. vai ce dragute sunt ...serios ..imi plac super tare si nuantele si cum arata ..super

    ReplyDelete
  2. astea nu le-am vazut la targ si sunt superbe ....

    ReplyDelete
  3. Buna Daiana, majoritatea au fost cadou, dar se pot executa si la comanda. Daca iti doresti o brosa asemanatoare celor de sus scrie-mi un e-mail in care sa detaliezi dorintele tale. Multumesc

    ReplyDelete