Sunday, December 12, 2010

Cookies Reloaded

Dupa ce s-au terminat cookiesurile de duminica trecuta (si nu au tinut mult, semn ca au fost foarte bune:) nu-mi statea mintea la altceva decat sa fac cat mai curand o alta varianta super delicioasa: Choco-Vanilla Pinwheel
Incepem cu ingredientele:
11/2 pahar faina
1/2 lingurita praf de copt
1/8 lingurita sare
1/2 cub unt/margarina pentru gatit
3/4 pahar zahar
1 ou
3/4 lingurita extract de vanilie

Plus:
1/4 pahar cacao neindulcit
2 linguri zahar
1 lingurita extract de vanilie

Aluatul se prepara la fel ca cel de data trecuta. Se amesteca intr-un bol ingredientele uscate faina, praful de copt si sarea. Intr-un bol mai mare (pt. mixer) se bate margarina cu zaharul 2 minute. Se adauga oul si extractul de vanilie. La viteza minima incorporam faina. Aluatul astfel rezultat se imparte in doua. La o parte se adauga extractul de vanilie, se mixeaza putin apoi se infasoara aluatul intr-o folie de plastic si se da la frigider o ora. Cealalta parte a aluatului se amesteca cu cacao si cele 2 linguri de zahar. Si acesta se infasoara in folie si se da la frigider tot pentru o ora.
Dupa ce s-au odihnit o ora, se scot aluatulrile din frigider si se intind (printre doua folii ar fi indicat pentru ca este foarte lipicios) apoi se suprapun si se ruleaza cu grija, se mai da la frigider pentru inca 2 ore (eu l-am lasat peste noapte). Din pacate nu am facut fotografii in timpul procesului de intindere si rulare, dar sper ca ati inteles ce si cum.
Acesta este aluatul rulat

Se taie felii de jumatate de centimetru, care se pun pe tava tapetata cu hartie de copt
Se dau la cuptorul preincalzit maxim 10 min la foc mic (depinde de cuptor, eu le-am lasat cam 7-8) Asa aratau proaspat scoase din cuptor:)
Rezultatul final! Delicioase!

2 comments:

  1. vai ce bine arata ....si eu vreau..

    ReplyDelete
  2. lasa miha ca daca am timp fac si pe weekend si le iau cu mine la targ:)

    ReplyDelete