Sunday, December 5, 2010

Paper Snowflakes

A sosit vremea decoratiunilor de Craciun. Dupa cum v-am promis in postarea anterioara voi posta mai multe proiecte DIY cu decoratiunile pe care le fac eu acasa si pe care le puteti face si voi cu usurinta. Primul proiect a fost cel cu Coronita de Advent (astazi aprindem a doua lumanare!) iar astazi urmeaza al doilea proiect, unul foarte simplu, Paper Snowflakes adica Fulgi de zapada din hartie. Cum zapada adevarata intarzie sa apara trebuie sa o inlocuim cumva! Sigur ati facut asa ceva deja la gradinita sau scoala primara, nu e mare lucru. Sa incepem asadar: veti avea nevoie de foarte putine lucruri, majoritatea le gasiti prin casa: o foarfeca, niste coli A4 albe, si cam atat:)) dar daca doriti sa le agatati in geam cum am facut eu, veti mai avea nevoie de ata alba obisnuita si niste lipici sau scotch.
Primul pas este sa facem din hartia A4 un patrat:

Triunghiul care a rezultat il mai impaturam o data:
Suprapunem cele doua capete ale triughiului:


Il intoarcem pe partea cealalta si taiem surplusul
Triunghiul astfel rezultat il decupam dupa imaginatia noatsra, in asa fel ca rezultatul sa semene cat mai mult cu un fulg de nea.


Gata!
Le insiram cate 4-5 (depinde de marime) pe un fir de ata alba (cam cat masoara lungimea geamului) le lipim si le agatam in geam! Foarte simplu si de efect! Happy decorating everyone!

Rezultatul:
In ultima imagine puteti observa orhideea mea minunata care a inflorit din nou, pentru a treia oara in acest an!! A primit si ea o decoratiune pentru asta;)

No comments:

Post a Comment