Tuesday, December 21, 2010

Targ

Sorry guys, dar nu am avut timp deloc zilele astea sa scriu. Targul l-am declarat un succes total! A fost foarte fain, m-am distrat, am vandut surprinzator de bine (si nu, nu prietenilor, cu exceptia catorva care au venit si carora le multumesc pentru sustinere!) si mai vreau, evident, abia astept urmatorul targ! Mai jos veti vedea cateva fotografii facute de mine (eu nu apar nicaieri:)) Vreau sa le mai multumesc fetelor, Mihaela si Gabriela pentru tot, we had a great time! (avem echipa!:)) Va las ca ma asteapta cookiesurile (I know you think I'm crazy!!) revin in curand cu o reteta noua! Spor la pregatiri:*



In primele doua randuri sunt brosele Mihaelei, restul sunt my stuff

Fetele, Gabi si MihaIarasi fetele, langa standul nostru

Vecinele noastre
Gabi, vazuta de sus
My stuff

Daca va place ceva puteti sa va comandati scriind un mail la trk_evelyn@yahoo.com
Apropo, am o comanda deja! :D

No comments:

Post a Comment