Thursday, October 21, 2010

Supa crema de cartofi cu kaizer



Aceasta reteta de supa minunata si cremoasa, numai buna pentru zile friguroase, ii apartine lui Edith si am cules-o de pe blodul ei Edith's kitchen an more. Reteta originala este cu bacon, dar eu am pus kaizer;) Aveti nevoie de 3-4 cartofi mai maricei, un morcov, o ceapa, o bucata de telina, eu am pus si o bucata de gulie, cam 2-300 gr de kaizer, sare, piper, si un pahar de lapte.
Curatam si taiem bucati mici cartofii, restul legumelor le lasam intregi si le punem pe toate la fiert. Dupa ce s-au inmuiat, le scurgem de zeama, si lasam doar cartofii pe care ii pisam. Turnam inapoi zeama, punem supa pe foc si adaugam laptele. Lasam sa dea un clocot si gata. Kaizerul il taiem fasii si il prajim. Se serveste fierbinte cu bucati de kaizer. Pofta buna!

No comments:

Post a Comment