Thursday, October 14, 2010

Sandwichuri la cuptor

Stiu ca v-am cam derutat in ultima vreme cu postarile mele cand in romana cand in engleza, dar sper totusi sa va placa! Postarile cu retete vor ramane in continuare in romana, pentru ca asa imi vine mie sa le scriu iar restul mai vedem.
Sa trecem la reteta: Aceasta reteta simpla si gustoasa de sendwichuri am gasit-o tot pe blogul lui adi hadean. Aveti nevoie de cateva felii de paine, si tot ce aveti mai bun prin frigider, pentru sandwichuri evident.
Eu am pus: pastrama de curcan, ciuperci si cascaval.


feliile de paine se aseaza pe o tava
se ung cu putin ulei de masline si se impodobesc cu bunatatile amintite mai sus
se dau la cuptor 10-15 minute, si gata! Pofta buna!

1 comment:

  1. Sandwich-uri din astea la cuptor ii faceam eu sotului meu foarte des. Cu tot felul, cum ai zis si tu, ce se gasea prin frigider! Si erau tare bune!

    ReplyDelete