Wednesday, November 24, 2010

Salata de multivitamine

Inca o reteta minunata si foarte sanatoasa pe care am gasit-o pe blogul lui Edith, de care v-am mai povestit Edit's kitchen and more. Este o reteta foarte potrivita pentru acest anotimp si mai ales daca sunteti sau ati fost raciti. Am schimbat putin reteta, nu am pus ardei gras dar in schimb am pus telina. Reteta suna in felul urmator: varza alba, ridiche neagra, sfecla rosie, morcovi, telina, ceapa rosie, usturoi, ulei&otet, sare&piper. Unele din aceste ingrediente le stiti deja din postarea mea anterioara deci nu trebuie sa va spun cat de sanatoase sunt, cum sunt de altfel toate ingredientele din aceasta salata minunata, este o adevarata bomba de vitamine. Pentru a prepara salata, tocam legumele marunt sau le dam pe razatoare, punem deasupra usturoiul zdrobit, sarea si piperul, uleiul(2 linguri) si otetul(o lingurita). Amestecam totul bine si punem la frigider pentru cateva ore, eu m-am grabit si nu am lasat salata sa stea mult la frigider, dar avea dreptate Edith, a fost mai buna adoua zi. Se poate consuma si singura sau ca garnitura pe langa alte preparate (fripturi, cartofi prajiti etc.). Pofta buna la vitamine!

2 comments:

  1. Ma bucur ca ti-a placut :)
    Te mai astept sa te mai inspiri! ;)

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca ma inspir destul de des de pe blodul tau! Si eu te mai astept pe aici:)

    ReplyDelete