Thursday, February 18, 2010

H&M Mania

De cand ma stiu sunt o fashionists. Asa e si mama (desi pecand era ea tanara (nu ca ar fi batrana acum! mai tanara) nu asa se numeau, si nici nu cred cs sa considerat ea vreodata o fashionists, dar eu aşa o vad:) si asa ne-a crescut si pe noi (pe mine si pe sora mea). Nu, nu ne-a crescut fahioniste, dar am invatat si preluat de la ea tot ce stiu despre bunul gust, despre stil, despre do's and don'ts, despre reguli simple si de bun simt pe care o fata trebuie sa le stie!
Si tot de cand ma stiu iubesc H&M. Da, am scris iubesc. Iubesc H&M pentru hainele lor extraordinare, pentru gentile lor trendy, si mai ales pentru ca aduc moda mai aproape de oameni. Exact asta au facut in 2004 cand au inceput prima colaborare cu un nume Mare si cu rezonanta in lumea modei: Karl Lagerfeld. Campania a avut un succes imens, avand in vedere ca toate produsele din toate magazinele participante au disparut in doar o ora de la lansare! Asa ca au continuat cu Stella McCartney apoi Victor&Rolf, Madonna, Roberto Cavalli, iar anul trecut cu Mathew Williamson si Jimmy Choo, iar acum, a aparut cea mai noua colectie: Sonia Rykiel pour H&M. Vizitati site-ul H&M pentru a vedea o colectie de haine foarte feminine care sunt in acelasi timp sexy, dar si casual si foarte comode! Si pe langa colectie admirati si modul in care sunt prezentate hainele, mie mi-a placut foarte mult! Enjoy, Alice

No comments:

Post a Comment