Tuesday, February 16, 2010

Blogul MEU

De foarte multă vreme mă gândesc să încep să scriu un blog.
Dar am tot amânat ideea dintr-un simplu motiv, mi-am pus întrebarea, oare chiar are lumea nevoie de incă un blog?? În ziua de astăzi rar mai găseşti pe cineva care să nu aibă, toată lumea are blog, de la politicieni la bunicuţe harnice din bucătării, oriunde te uiţi pe internet, orice ai căuta, cu siguranţă vei da peste zeci de bloguri pe acea temă. Aşa k am tot amânat, gândindu-mă ca nu prea ii văd rostul. Oare chiar ar fi oameni interesaţi de ceea ce spun eu? Oare chiar ar fi cineva care mi-ar urmări blog-ul?
Apoi, într-un final, m-am decis, vreau un blog si gata. Nu mă interesează cine are sau n-are, si nici măcar dacă cineva îl va citi sau nu, vreau sa scriu un blog pentru mine. Va fi blogul meu, locul unde mă voi putea exprima, unde imi voi posta toate ideile si gândurile, va fi şi este micul meu Wonderland;)
So, wellcome to my Wonderland!
xoxo,
Alice

1 comment:

  1. Yey! Astept outfit of the day and other fun stuff! :)

    ReplyDelete